Promo Mei 2013: Beli 6 dan Jimat Berganda!

17:35

Bulan Mei setiap tahun sangat ditunggu-tunggu kerana pada bulan ini terdapat banyak hari-hari istimewa yang berkaitan di dalam hidup saya. Maka dengan itu, saya ingin sekali berkongsi kegembiraan saya pada bulan ini dengan anda-anda semua. Saya telah senaraikan lebih 19 produk yang anda boleh pilih sebagai vitamin dan supplemen kegemaran anda. Minimum 6 produk diperlukan untuk anda membeli dan seterusnya melayakkan anda mendapat hadiah misteri. Nak tau apa hadiahnya? Jeng... jeng.. jeng. Kenalah hubungi saya secara personal. Saya sedia berkongsi dengan anda. Selalunya bila hari-hari istimewa begini, orang yang bagi hadiah pada saya. Tapi tahun ni saya pula nak bagi hadiah pada anda. Tak nak ke? Rugi sangat tau kalau tak nak. Takkan anda nak berputih mata je tengok orang jadi cantik, jadi sihat, jadi cergas dengan makan vitamin? Mesti taknak kan orang lain seronok dapat pergi kemana-mana dengan keluarga, tapi kita cepat penat, sakit lutut, sakit kepala dan macam -macam sakit lagi.

Berikut adalah maklumat tentang PROMO dari MY HEALTH VENTURE:

Q: Produk yang ditawarkan?
A: Terdapat lebih kurang 19 produk yang ditawarkan untuk promo ini. Vivix, Collagen powder, B complex, Vitalea, Omega guard, Cinch Shake dan lain2 lagi. Anda hanya perlu memilih minimum 6 produk dan layak untuk mendapat hadiah misteri.

Q: Sampai bila promo?
A: Promo berlangsung sepanjang bulan Mei 2013.

Q: Kalo saya beli lebih dari 6?
A: Boleh. Minimun 6 produk untuk melayakkan anda mendapat hadiah misteri.

Q: Kenapa buat promo?
A: Kerana bulan ini bulan istimewa saya. Sempena menyambut Hari Ulangtahun, Hari Ibu dan Hari Guru.

Q: Bagaimana nak order? Siapa yang boleh dihubungi untuk konsultasi?
A: Hubungi saya Riza Afzan Asri di 012-4637064 (call/sms/whassapp) atau Email ke nuhasafiya@yahoo.com. Untuk maklumah lanjut boleh ke www.semulajaditerbaik.blogspot.com

Cepat..cepat!!! Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan harga terbaik melalui pembelian vitamin dan supplemen semulajadi dari syarikat terbaik di dunia. InsyaAllah anda akan rasai kesan positif dengan pelaburan kesihatan yang anda lakukan.

Jadi, apa tunggu lagi? Takkan nak tengok je kan orang dapat hadiah? Seronok tau dapat hadiah ni. Nak tau macam mana perasaannya? Buat keputusan mana-mana vitamin dan supplemen pilihan anda dan hubungi saya untuk confirm order. Saya tunggu panggilan anda! :)


Ketahui cara untuk mendapatkan pos dan keahlian PERCUMA!!!

Riza Afzan Asri

ID 868991

nuhasafiya@yahoo.com

012-4637064

 Artikel lain yang anda perlu baca:

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts