Keahlian Shaklee

Cara Daftar Keahlian dan Jadi Shaklee Indipendent Distributor

17:39

Pendaftaran keahlian Shaklee secara amnya boleh dilakukan dengan membayar sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian produk sebanyak 200UV (dalam linkungan RM6++) untuk mendapat keahlian PERCUMA. Cara pertama, anda perlu menghubungi saya kerana saya akan menguruskan hal pendaftaran iaitu mengisi maklumat peribadi dalam borang pendaftaran dan berhubung dengan Shaklee menguruskan pendaftaran anda. Ataupun cara kedua, anda boleh pergi sendiri ke branch Shaklee di Empire Tower Subang, Ipoh, Pulau Pinang, Wangsa Maju, Johor Bharu dan Kota Kinabalu dan mendaftar menggunakan ID saya sebagai sponsor/upline anda. (Sila abaikan penunggu gua di sana yang mungkin akan 'memujuk' anda mendaftar menggunakan ID mereka)

Secara ringkasnya ini cara yang anda boleh gunakan untuk mendaftar menjadi SID:

a) Bayar RM65 untuk pendaftaran + kos pos memberkit RM10 (semenanjung)/RM20 (Sabah sarawak). 
b) Beli 2 botok VIVIX (maka UNTUNG SGT beli sekarang sebab promo sepanjang MEI). ANDA AKAN DAPAT FREE MEMBERERSHIP.
c) Beli 3 kotak Collagen Powder Shaklee. ANDA JUGA AKAN DAPAT FREE MEMBERSHIP.
d) Beli sebarang produk & UV terkumpul sepanjang bulan sebanyak 200 UV (dalam RM6++) 



Sekiranya cuma nak makan sendiri, anda tak perlu maintain points (UV) setiap bulan, melainkan anda mahu memulakan bisnes dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu untuk mendapat bonus, insentif, kumulatif point untuk melayakkan anda mendapat bonus kereta dan perlancongan PERCUMA yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. Tapi jika cuma makan sendiri, berkongsi dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase. Keahlian anda tidak akan tamat tempoh. Jangan risau ye.

Jika mahu mendaftar just untuk makan-makan sendiri, anda amat dialu-alukan kerana anda boleh mendapatkan semua produk dengan harga ahli yang nyata lebih murah antara 15%-20% dari harga runcit.

Jika mahu mendaftar untuk berbisnes bersama-sama saya dan group saya, anda sangat-sangat di alu-alukan. Banyak kelebihan dan ganjaran yang anda akan dapat jika anda serius dengan bisnes ini. Hanya bagitahu saya dan saya akan gembira berkongsi dengan anda berkenaan hal bisnes tersebut.

Apa yang penting, mari mendaftar dulu ye. Hubungi saya sekarang tau!

Artikel lain yang anda perlu baca:
1.  Daftar dan Jadi Ahli Shaklee: Untung Sangat Tau!

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts