Alfalfa

Set Honeymoon Shaklee: Terus Menyemai Cinta dan Menjadi Pasangan Idaman

22:20

Situasi:


Sekembalinya dari tempat kerja, Anisah terkocoh-kocoh meluru ke dapur. Melihat baju yang berlonggok minta di basuh, pinggan mangkuk yang masih belum di cuci dan anak-anak yang merengek meminta itu ini merungsingkan kepala Anisah.Rasa ingin pitam di buatnya. Letih di pejabat belum hilang, kerja-kerja di rumah pula meminta perhatian.

Amran, si suami pula sudak terduduk keletihan memandu menghadapi kesesakan trafik sepanjang perjalanan pulang. Berjemur di tengah panas bertemak habuk & asap yang bebas di udara benar-benar membuatkan badannya letih lesu. Anak-anak mengajak Si Ayah bermain di halaman rumah tapi tidak terdaya rasanya hatta mahu menapak yang tak sampai 20 langkah. Akhirnya terlelap sahaja di sofa.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Kehidupan di bandar memang memenatkan dari segi mental dan fizikal. Bangun seawal 5 pagi menyediakan kelengkapan anak-anak dan suami. Seusai solat Subuh enjin kereta sudah di hidupkan. 

Langit masih gelap, tapi anak-anak sudah di masukkan ke dalam kereta untuk di hantar ke nurseri atau ke rumah pengasuh. Lambat sikit keluar rumah dari kebiasaan, memang meredah kesesakan yang luar biasa la jawapannya.  

Bila pulang ke rumah kudrat yang ada hanya tinggal 'nyawa-nyawa ikan'. Seperti mana Anisah, mungkin ada dikalangan para isteri dan suami mengalami situasi sebegini. 

Si isteri mengharapkan suami membantu, paling tidak menguruskan anak-anak sementara si isteri sibuk mengemas. Manakala suami pula mengharap masakan siap di hidangkan tepat pada masanya. Bila menjadi semakin lesu dan penat, hubungan suami isteri pula semakin hari semakin sirna dek keletihan melampau.

Bila dah penat hubungan kekeluargaan semakin lama menjadi semakin hambar. Anak buat perangai nak marah menggila. Baby menangis nak susu dah stress. Bila nak berbual sesama pasangan mula nak meninggi suara sebab dia tak dengar apa kita kata, kita 'ter'tinggi suara, dia terasa hati. Akhirnya takde mood, jauh hati.


Masa yang sepatutnya diluangkan bersama, berkongsi cerita, berbual-bual tentang topik yang boleh membauhkan kemesraan akhirnya berlalu begitu sahaja. Mana tidak, selesai sahaja menidurkan anak-anak, kita pun terus tertidur. Letak je kepala, say "Good nite, I love you" terus lena terus sampai pagi! Kadang-kadang tak sempat ucap apa, terus terpejam bagai di jampi-jampi gayanya.

Ini antara perkara-perkara kecil yang membantu mengikat dan membaja kasih sayang yang kadangkala 'terpaksa' di ketepikan dan diabaikan oleh pasangan-pasangan suami isteri kerana tuntutan tenaga seharian.

Sampai bilakah perkara ini harus dibiarkan?


Apakah ada jalan penyelesaiannya?


Dapatkan Set Honeymoon Shaklee, mengandungi Vitamin E dan Alfalfa khusus untuk memarakkan semula hubungan suami isteri. Bukan sahaja memberi tenaga, mengurangkan stress malah ia juga memberi lebih 'ruang' masa bersama. Teruskan menyemai cinta dan menjadi pasangan idaman sampai di syurga!

100 SET UNTUK DI REBUT KEBAIKAN & MANFAATNYA


Manfaat Vitamin E kepada Suami

1. Memberikan lebih tenaga
2. Mengalami ereksi lebih lama
3. Lebih cepat terangsang
4. Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat

Manfaat Vitamin E kepada Isteri

1. Memberikan lebih tenaga
2. Mengalami ereksi lebih lama
3. Lebih cepat terangsang
4. Menstabilkan hubungan seks/kewanitaan terutama bagi ibu menyusu mengandungi paras hormon prolaktin yang tinggi yang menyebabkan kurang keinginan untuk hubungan intim.

Jom baca perkongsian Master Cery mengenai kebaikan vitamin E bagi pasangan suami isteri.


Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik.
Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN-E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.


Pengambilan VITAMIN-E berdosage tinggi iaitu 600-800 IU setiap hari membantu badan wanita menghasilkan estrol dan progesterone untuk mengimbangi lebihan estrogen dalam badan. Kondisi di mana “estrogen berlebihan” akan menyebabkan symptom PMS, seperti risau, kembung perut, sakit kepala, sengugut dan “mood swings”, yang sememangnya akan menganggu keadaan diri seorang wanita.

Manfaat Alfalfa kepada Suami Isteri

1. Bertindak seperti perapat bagi wanita selepas bersalin
2. Merawat keputihan kerana keputihan yang melampau mengganggu hubungan intim
3. sebagai fungsi detoks, mengeluarkan toksin dan mengurangkan bau badan dan membantu dalam proses penurunan berat badan.

Testimoni Pengamal Vitamin E dan Alfalfa. Mereka sangat berpuas hati. Mana tahu anda juga boleh berkongsi testimoni Set Honeymoon Shaklee selepas ini pula?





BERITA BAIK!

100 Set tersedia untuk di rebut & peluang untuk anda rasai keajaibannya sendiri! Menyemai cinta dan membaja kasih sayang hingga ke syurga.

Dapatkan hari ini. Sekarang!


Hubungi:
Your Trusted SID
Riza Afzan Asri
SMS/Whatsapp 012-4637064
FB PAGE: My Health Venture
nuhasafiya@yahoo.com

Kredit: Website Shaklee & Reddit

You Might Also Like

2 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts