Coq Health Plus

Coq Health Plus: Coenzyme Q10 Shaklee yang Hebat untuk Gaya Hidup Aktif

04:30

KENAPA PERLU COQHEALTH PLUS?


Penyakit kardiovaskular merupakan pembunuh nombor satu di Malaysia dan dua setengah kali ganda lebih tinggi berbanding kematian berpunca daripada kanser. Kematian ini berpunca daripada penyakit jantung dan strok. Pakar kesihatan mencadangkan gejala iniboleh dicegah dengan meningkatkan amalan gaya hidup sihat seperti diet seimbang, mengambil suplemen berkualiti, senaman secara teratur, tidak merokok dan memastikan berat badan ideal. Coenzyme Q10 (CoQ10) merupakan salah satu daripada suplemen kesihatan yang amat penting untuk jantung kita.

APA ITU CoQ10?

Ia merupakaan zat makanan larut lemak yang hadir semulajadi dan ditemui di setiap sel tubuh kita. Ia lagi banyak ditemui di dalam organ-organ yang berkerja keras seperti jantung, hati, buah pinggang dan pankrease.

KEPENTINGAN CoQ10.

Penting untuk jutaan sel-sel tubuh menghasilkan tenaganya sendiri untuk terus kekal berfungsi. Untuk menghasilkan tenaga, sel-sel tubuh ini menukarkan gula dan lemak dari makanan yang kita makan dan CoQ10 perlu hadir sebagai pencetus tenaga (umpama spark plug). Proses ini diulang beribu kali bagi memastikan jantung terus berdegup dan memastikan organ-organ lain mengalirkan tenaga-tenaga ini berterusan.

MANFAAT COQ10

[X] Mengukuhkan otot-otot jantung
[X] menyokong keupayaan mengepam darah
[X} Memperbaiki peredaran darah ke seluruh tubuh
[X] Bertindak sebagai antioksidan kuat dan membantu melindungi arteri bagi menangani masalah pengoksidaan LDL

PENYELESAIAN UNTUK ANDA:

COQHEALTH PLUS

PROMO SEPTEMBER 2013


Mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campurn 28mg CoQ10 dengan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan dalam 'bioavailable capsule'l bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.

SHAKLEE DIFFERENCE

1. Untuk mendapatkna jumlah ynag setara dengan 28mg CoQ10 didalam COQHealth Plus, anda perlu makan 1.7kg ayam atau 28 cawan brokoli.

2. Kombinasi CoQ10 dan Vitamin E dipercayai untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat di dalam Vitamin E kerana COQ10 membantu mengitar dan menjana semulla Vitamin E, untuk memberikan perlindungan antioksidan berterusan terhadap sel-sel tubuh.

3. Ekstrak Teh Hijau mengandungi procyanidins yang telah ditemui dapat membantu menyokong kesihatan endothelium (lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung)

4. CoQ10 berasal daripada sumber semulajadi melalui kaedah penapaian yis. Bahan mentahnya merupakan satu-satunya CoQ10 semulajadi daripada yis yang ditapai yang terdapat pada masa kini, yang sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti yang tinggi dalam 'bioavailable' sumber CoQ10.

5. Tanpa Gluten


Siapa yang perlu dan mengamalkan Coq Health Plus? 


Baca sini untuk info lanjut. Secara amnya, mereka yang berumur 20 tahun keatas serta menjalankan gaya hidup aktif di sarankan mengambil suplemen ini. Ini disebabkan oleh jumlah Coenzyme Q10 semakin berkurang seiring peningkatan umur.
Keperluan mengambil Coq Health plus seiring peningkatan umur




DOS PENGAMBILAN
1 kapsul sehari selepas makan

HARGA RUNCIT (termasuk kos pos)
WM: RM134
EM: RM140

Ketahui cara mendapatkan kos penghantaran dan pendaftaran keahlian secara PERCUMA.

Hubungi:
Your Trusted SID
Riza Afzan Asri
SMS/Whatsapp 012-4637064
FB PAGE: My Health Venture
nuhasafiya@yahoo.com  



Happy to share, Pleasure to Help!

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts