Cara Order Produk Shaklee

14:42


Berminat mahu mencuba dan merasai sendiri kelebihan produk Shaklee? Saya merupakan salah seorang Shaklee Independent Distributor yang sah. ID saya 868991. Terdapat pelbagai opsyen cara untuk anda order produk Shaklee pilihan anda. Anda boleh sms, whats app, email dan PM saya di FB. Mudah saja. Jangan lupa LIKE PAGE MY Health Venture di FB untuk mengetahui sebarang update, promo dan produk-produk yang dijual. Saya tak sabar menunggu order dari anda semua ni! Hubungi saya ye!!



Dapatkan harga istimewa untuk pakej-pakej kesihatan dan kecantikan berikut. Terdapat pelbagai pilihan "Total Wellness Connection Set" untuk anda cuba!

1. Family Wellness
2. Body Perfector
3. Mighty 3 Gems
4. Vivix
5. Men's Vital Health
6. Women's Health
7. Immune Booster
8. ACE
9. Digestive Health
10.Super Detox
11. Revitalizing
12. Anti-Aging
13. Shape-Up
14. Healthy Circulatory
15. Sugar Control
16. Brilliant 
17. Set-set EUPHORIA

Ketahui cara untuk mendapatkan pos dan keahlian PERCUMA!!!

Riza Afzan Asri
ID 868991
nuhasafiya@yahoo.com
012-4637064

Happy to Share, Pleasure to Help!

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts