Meal shake

Tak nak nasik...nak naget..nak french fries jek...

05:00



Anak anda macam anak saya?...mesti pada satu peringkat umur,sangat susah nak suruh diorg nie makan...sama la macam aryan...mase kecik, suap je ape pun,kompam dier nganga n makan ngan hepinyer...tapi sekarang, macam nak berperang!!!!!...

Risau gak if dier x dapat nutrien yang cukup..so one day, wifey pulang membawa Meal Shake Shaklee nih...cakap campur je dlm susu...ishhhh,buleh ke?..ntah2 akan dpt jawapan "abah,nanak syusyu ni..nak syusyu lain..x syedapppp"...tapi once bukak,fuhhhh aku plak yg terliur...saper penah makn wafer Zipp Cadburry?...haaa,camnie la rasenyer...sejibik wa cakap luuuu...hehehehe...

Maka bermula hari tu, setiap kali nak buat susu, kena tanyer soalan wajib kat aryan "Nak susu mealshake ke nak susu jek?"...yang pasti, jawapan yang akan diterima mesti "nak susu mealshake" :)

Set Kanak-Kanak

Sedikit FAQ tentang MEALSHAKE

1. Vitamin Apa Sesuai Untuk Anak Saya?

   Anda pasti memerlukan MEALSHAKE.

2. Apa tu MEALSHAKE? 
  • MEALSHAKE adalah makanan tambahan untuk anak berumur setahun ke atas (TIDAK  TERMASUK INFANT) yang kaya dengan multivitamin. 
  • Supplement yang mengandungi 28 jenis nutrien dan fiber sesuai untuk semua peringkat umur (TIDAK TERMASUK INFANT) terutama bagi kanak-kanak dan mereka yang susah menelan pil. Ia berperisa vanila dan sedap dinikmati oleh sesiapa sahaja terutama kanak-kanak.
3. Siapa yang Sesuai Minum MEALSHAKE?
    MEALSHAKE mampu MEMBANTU  anak-anak yang :  
  • tiada/ kurang selera makan.   
  • memilih makan - tidak mendapat nutrien sepenuhnya dari diet harian. 
  • selalu demam/ kurang sihat, terutama yang duduk di nursery. 
  • mempunyai masalah berkaitan paru-paru seperti asma  
  • mempunyai masalah kulit seperti eczema (protein bantu bina semula sel yang lebih sihat).

4. Bagaimana cara mengambil MEALSHAKE?  
  • Mealshake di rumuskan ngan nutrient lengkap dalam bentuk serbuk yang boleh dicampurkan ke dalam minuman kegemaran, smoothie, ice blended dan apa sahaja mengikut kreativiti. SATU SUDU JEK!!!


Riza Afzan Asri, Hazli Nordin, exoyie, Ayong

p/s : juga available dalam Set Kanak-kanak macam di bawah nie ye..Aryan pun suke :)


You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts