Alfalfa

Set Triple M Set Menyusu Pilihan Ramai Ibu

09:00

Apakah set Triple M atau 3M? Ia merupakan set lengkap untuk ibu-ibu yang menyusukan bagi membekalkan nutrien tambahan dalam diet harian. Nak tau tak apa keistimewaan set ini?

Mom’s Marvellouse Milk.

Making More Milk.

Making Mummilicous Milk.

Kredit Mommy Lyna

 Set ini mengandungi Set B, ESP dan Ostematrix. Siapa yang perlu mengambil set ini?  

  • Ibu yang ada masalah penyusuan
  • Ibu yang mula hendak menyimpan stok
  • Ibu yang mahu anaknya mudah tidur lena terutama pada waktu malam
  • Ibu yang sedang relaktasi
  • Ibu yang sedang induce lactation 
Masalah penyusuan yang dimaksudkan ialah apabila si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walaupun telah melakukan perahan yang konsisten setiap 2 jam dan minum sekurang-kurangnya 3 liter air kosng sehari. InsyaAllah set ini membantu membaiki mana-mana kekurangan atau lohong zat yang diperlukan oleh badan agar tubuh si ibu dapat berfungsi dengan baik dan susu yang terhasil nampak lebih berlemak dan berkrim. 

Kredit Ainul Malik

Ramai yang mengakui keberkesanan triple M (dengan teknik penggunaan yang betul) untuk menambahkan susu ibu. Namun sebenarnya tak semua mampu untuk mendapatkan triple M. Pengalaman sendiri menggunakan Set 3M susu meningkat naik sehingga 3 oz untuk satu sesi perahan bagi sebelah payudara yang mana pada mulanya hanya satu 1 oz selepas 2 bulan menggunakan set ini. Ostematrix yang ada di dalam set ini amat membantu mengurangkan sakit belakang yang saya alami.Yang penting adalah perlu selalu kekal positif maknanya bersyukur dengan setiap titik yang diperolehi bukan yang tidak nampak.

Anda ada kekangan bajet bagi mendapatkan fullset 3M? Terdapat alternatif kepada 3M ni untuk ibu-ibu yang budget rendah. Bagaimana nak dapatkannya? Hubungi saya untuk saya memahami keperluan dan masalah dan dapat mencadangkan set yang terbaik buat anda.



Ketahui cara untuk mendapatkan pos dan keahlian PERCUMA!!!

Riza Afzan Asri
ID 868991
nuhasafiya@yahoo.com
012-4637064

Happy to Share, Pleasure to Help!

Set Tripple M/ 3M
Nota: Sila dapatkan khidmat konsultasi sebelum anda membeli mana-mana set di atas. Pastikan anda mendapat ilmu dan maklumat yang selengkapnya sebelum membeli.

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts