Pengedar Shaklee

Pengedar Shaklee Taiping, Simpang dan Kamunting

20:45

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,


Jika anda nampak post ini, maksudnya anda memang berminat untuk dapatkan produk-produk Shaklee kan?


Tapi di Taiping tiada Branch Shaklee. Boleh je nak check pada senarai Branch Shaklee di Malaysia

Yang paling dekat pun di Ipoh. Itupun kena drive sampai 45 minit. Tak pun kena meredah jem untuk ke Penang. Anda sanggup ke?


Jangan risau, kini anda boleh hubungi saya untuk dapatkan barangan Shaklee secara COD (cash on delivery). Saya Riza Afzan Asri 012 463 7064 salah seorang Pengedar Shaklee Taiping , Simpang, Kamunting dan kawasan yang berhampiran.

Jadi mudah lah sikit untuk COD Shaklee di Taiping, Simpang dan Kamunting selepas ini. Betul tak?
Jadi, tak perlu nak bertangguh lagi. Hubungi saya Riza Afzan Asri 012 463 7064 dan kita set appointment untuk COD di mana-mana kawasan sekitar Taiping. 

Bukan itu sahaja, saya juga akan berikan EXCLUSIVE PERSONAL CONSULTATION secara face-to-face lagi supaya anda akan mendapat manfaat terbaik daripada produk-produk Shaklee yang saya tawarkan.


Atau jika anda ingin mendaftar sebagai ahli Shaklee pun boleh. Anda boleh mendaftar dengan No ID Shaklee saya iaitu:

No ID : 868991
Nama : Riza Afzan binti Asri
No Telefon : 012 463 7064

Isi sahaja borang di mana-mana Branch Shaklee yang diiktiraf atau anda boleh menghubungi saya untuk proses pendaftaran secara online yang LEBIH MUDAH!

Jom sertai kami!


Shaklee Distributor & Bussiness Leader
Founder Team #DIVA
868991
Pengedar Shaklee Taiping, Simpang dan Kamunting

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts