Kecantikan Kulit

Skin Age Index - Bukti YOUTH Shaklee Berkesan

10:00

Tiba-tiba, ramai pulak bertanyakan tentang Skin Age Index yang digunakan untuk menilai keberkesanan YOUTH Shaklee secara klinikal.

Apa Itu Skin Age Index?

Ada duit, anda boleh buat produk sendiri. Tapi takkan nak nilai dengan hanya bertanya soalan seperti "Macam mana Puan rasa selepas pakai produk saya ini?"

Cara ini terlalu subjektif dan terdedah kepada risiko bias.

Oleh yang demikian, Shaklee mencari satu kaedah yang lebih saintifik dan bersifat objektif untuk menilai kesan YOUTH terhadap usia dan penampilan kulit.

Inilah yang membawa kepada Skin Age Index yang baru sahaja dibangunkan oleh pakar kulit bertaraf dunia pada tahun 2013.

Penyelidik (bukan di bawah Shaklee ye) telah mengkaji kulit lebih 100 wanita di antara umur 20 hingga 60 tahun dan telah menentukan 10 parameter yang berubah apabila kita meningkat usia.

Daripada kajian mengenai Skin Age Index ini, mereka berjaya menghasilkan satu cara terbaru yang lebih jitu dalam menentukan umur serta penampilan kulit anda berdasarkan sama ada 10 parameter ini hadir atau tidak.

Maksudnya, tiada lagi jawapan subjektif yang boleh dipengaruhi bias. Ia sama ada "Wujud" atau "Tidak Wujud". "Ya" atau "Tidak". Itu sahaja.

Antara parameter yang dikaji adalah:

  • Kedutan kulit
  • Saiz pori
  • Tona kulit
  • Keanjalan
  • Tekstur kulit
  • Hiperpigmentasi
  • Seri kulit
  • Kekenduran
Bagaimana Ujian Klinikal YOUTH Dilaksanakan?

YOUTH Shaklee telah diuji oleh "independent 3rd party clinical testing laboratory" melibatkan 60 wanita dari pelbagai peringkat umur dan jenis kulit.

Skin Age Index mereka telah diukur sebelum YOUTH mula digunakan. Mereka menggunakan "Advanced Anti-aging regimen" 2 kali sehari seperti yang diarahkan.

Hasilnya MENAKJUBKAN!!
1. Mereka mula menunjukkan perubahan signifikan pada kulit mereka seawal 1 minggu!
2. 100% wanita yang terlibat dalam kajian ini menunjukkan perubahan yang ketara dan boleh diukur menggunakan Skin Age Index menjelang 4 minggu.

Ini bermakna,wanita-wanita ini mempunyai kulit yang tampak lebih muda dan ini boleh dibuktikan melalui data klinikal!
SEBELUM Youth Shaklee

SELEPAS Youth Shaklee

3. Penggunaan berterusan menyebabkan umur kulit mereka berubah 10 TAHUN LEBIH MUDA!!


Apa Kata Mereka Yang Telah Menggunakannya?

Eh silap. Bukan orang lain. Apa yang saya akan kongsikan selepas ini adalah kesan positif yang SAYA SENDIRI ALAMI selepas 30 hari menggunakan YOUTH Shaklee.







Ini baru 30 hari. Bayangkan kalau penggunaan yang berterusan. Pastinya, saya akan terus setia dengan YOUTH!

YOUTH  adalah 100% Semulajadi. YOUTH adalah 100% Berkesan Secara Klinikal!

Jangan tunggu lagi. Jom dapatkan YOUTH Shaklee daripada saya sekarang!

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang set mana yang paling terbaik untuk diri anda, tips serta cara pengambilan yang akan membantu anda mendapat manfaat dan kesan dengan cepat!

Sekiranya anda berada di kawasan Taiping, Kamunting dan Simpang, saya adalah pengedar Shaklee di Taiping, Kamunting dan Simpang


Inginkan diskaun sehingga 15% atau promosi hebat bagi produk-produk Shaklee? Hubungi saya sekarang di nombor di bawah. Saya tunggu panggilan anda :)


Shaklee Distributor & Bussiness Leader
868991

You Might Also Like

0 respon

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts