Jadi Ahli Shaklee

Pengedar Shaklee Simpang Taiping Kamunting Perak Berpengalaman Luas Konsultasi Terbaik

10:00


Assalamualaikum 

Selamat pagi 

Sebelum hantar AH1 pergi sekolah hari ni, sempat check stok vitamin kat rak.


Antara Stok Yang Ada

Tak banyak dah tinggal hujung2 bulan ni, tapi takpe. InsyaAllah saya cuba restok semula.



Kalau nak selit order bagitau ya. Vivix memang masih dalam promo ni. Boleh la nak rebut promo ni sebelum bulan berakhir 

=================

Servis Yang Ditawarkan

=================
  • Konsultasi Vitamin 1-1
  • Rundingan kesihatan & vitamin
  • Penyusuan susuibu & vitamin
  • Demo vitamin
  • Program detoks & vitamin
  • Dan lain-lain lagi

Dan paling penting, Saya guna, saya jual produk ni tau. Saya juga merupakan seorang Bussiness Leader (Pemimpin Jualan) yang berasal dari susur galur Euphoria (Master Norita Idris & Master Naquib) dan iReach (Master Lyna & Master Zainul)


Mahukan konsultasi lengkap mengenai produk Shaklee, boleh hubungi saya segera. Izinkan saya membantu anda.


Your Trusted SID 

ID 868991

Riza Afzan Asri

SMS/Whatsapp 012-4637064 

Email: rizaafzan@gmail.com

COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia

~Happy to share, pleasure to help~

You Might Also Like

1 respon

  1. assalamualaikum . saya ahli shaklee jugak.

    jemput visit di blog comel saya www.ainazulkifli.com

    terima kasih. :)

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts