Advanced Joint Health Tablet

Promosi Januari 2013 Advanced Joint Health Untuk Kesihatan Sendi

17:20


Selamat tahun baru 2013.. Selamat tinggal 2012 yang penuh kenangan dan pengalaman membina. Alhamdulillah dengan segala ujian Allah dan semoga ia dapat mendekatkan kita dengan pencipta. So, untuk tahun 2013 ni, produk promosi dari Shaklee adalah Advanced Joint Health Tablet. Produk ni selalu yang cari orang orang tua..atau orang muda yang carikan untuk ibu bapa tersayang. Selain dari itu, para atlet atau mereka yang aktif bersukan juga sesuai makan Advanced Joint Health.. Apa lagi orang yang sering alami sakit pinggang, sakit lutut, diserang gout, arthritis dan juga sebagai penjagaan awal sendi. 

Formula(kandungan) Advanced Joint Health Tablet ini adalah sesuai untuk vegeterian.. Dari jagung, boswellia ada zink, vitamin c, tembaga dan mangan.

 

Extrak boswellia ni memang dah dipercayai untuk merawat osteoarthritis dan rhematoid arthritis sejak perubatan ayuvedic lagi iaitu lebih 5000 tahun dahulu.. Ia adalah agen anti radang dan asid boswellia adalah sangat berkesan. Ia juga menghalang bahan kimia yang suka menyerang tulang rawan punca ketidak selesaan sendi..
Selain itu, kandungan Advanced Joint Health adalah jagung yang mengandungi glucosamine, komponen pentung untuk pembinaan tulang rawan dan bendalir sinovial. Bendalir sinovial ni bertindak sebagai bahan pelincir untuk pergerakan tulang yang lebih lancar dan tidak menyakitkan. Ia meningkatkan kesan kusyen antara sendi sendi..
Komponen yang melengkapkan Advanced Joint Health adalah nutien vitamin c yang penting untuk sintesis kolagen..kolagen ni adalah penting untuk pembinaan tisu penyambung. Selain tu zink, tembaga dan mangan adalah co faktor yang membina kolagen dan glikosaminoglikan yang merupakan komponen tisu penyambung.

Jadi, Advanced Joint Health ni menyokong kesihatan sendiri dengan 3 cara iaitu

1. meningkatkan keselesaan sendi
2. meningkatkan kesan kusyen antara sendi
3. memeliharan kesihatan tisu penyambung


Sempena promosi Januari 2013, dapatkannya untuk orang tersayang dan diri sendiri pada harga lebih MURAH. Beli 6 botol melayakkan anda mendapat satu botol PERCUMA. Boleh juga add sebotol Ostematrix yang membantu kesihatan tulang dan Omegaguard dengan harga yang ISTIMEWA.

AJHT PROMO JANUARI BELI 6 PERCUMA 1, FREE  POS JUGA!
 Ketahui cara untuk mendapatkan pos dan keahlian PERCUMA!!!

Riza Afzan Asri
ID 868991
nuhasafiya@yahoo.com
012-4637064

Happy to Share, Pleasure to Help!

Kredit: MySuperVitamins.com

You Might Also Like

1 respon

  1. Hi, just a moment back I was searching for the information on the same topic and now I am here.advanced joints So much information, really well executed blog. This is really informative and I will for sure refer my friends the same. Thanks

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Popular Posts